.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقیمی:حضور سرمابه گذاران خارجی در شرق مازندران
مقیمی:حضور سرمابه گذاران خارجی در شرق مازندران

گستره جغرافیائی این بازدید و نشست فشرده یک روزه شهرهای شرقی استان شامل نکا ، بهشهر و گلوگاه را بوده که با استقبال سرمایه گذاران ترک با توجه به پتانسیل های این منطقه روبرو شد.

گروهی از سرمایه گذاران خارجی از کشور ترکیه ، به دعوت دکتر احمد علی مقیمی نماینده بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی به شرق مازندران آمدند تا زمینه های سرمایه گذاری در این منطقه را در نشستی کاری و اجرائی بررسی کنند.

گستره جغرافیائی این نشست فشرده یک روزه شهرهای شرقی استان شامل نکا ، بهشهر و گلوگاه را بوده که با استقبال سرمایه گذاران ترک با توجه به پتانسیل های این منطقه روبرو شد.

این هیات سرمایه گذار در سفر به شرق مازندران با شرایط سرمایه گذاری در منطقه آشنا و توانائی بالقوه در اجرای طرحهای مختلف صنعتی ، ساختمانی و گردشگری این مناطق را بررسی کرد.

احمدعلی مقیمی در پایان این نشست و بازدید به خبرنگار ما گفت : خوشبختانه سرمایه گذاران خارجی که به منطقه آمدند علاقه خود را به سرمایه گذاری در شرق مازندران اعلام کردند.

نماینده بهشهر ،نکا و گلوگاه با اشاره به مسائل مطرح شده در نشست تصریح کرد : پیش نویس توافقات اولیه تهیه و در اولین فرصت شرایط اجرائی شدن آن نیز بررسی می شود.

مقیمی ، احداث بزرگترین" پارک بازی های آبی " در شرق مازندران را یکی از توافقات اولیه با این سرمایه گذاران خواند و افزود : خوشبختانه با وجود منطقه ویژه امیرآباد در شرق استان که ۱۰۶۰هکتار زمین در اختیار دارد زیر ساخت های لازم برای هر نوع پروژه ای آماده است .

وی اضافه کرد: اگر چه طرحهای گردشگری برای این منطقه دارای اهمیت ویژه است اما به جهت اشتغالزائی طرحهای تولیدی ، بدنبال پروژه های مناسب صنعتی و ساختمانی که هم با ساختار زیست محیطی این منطقه هماهنگ باشد و هم اشتغالزائی بیشتری را بدنبال داشته باشد هستیم.

مقیمی با تاکید مجدد بر توجه ویژه به طرحهای اشتغالزائی گفت : تفاهم نامه اولیه احداث " کارخانه ساختمانهای پیش ساخته" نیز دز این سفر منعقد شد.

شایان ذکر است این هیات در این سفر باتفاق نعیمی مدیر عامل بندر انیرآباد و جمعی از مدیران شرق استان از منطقه اقتصادی بندر امیرآباد بازدید کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.869 seconds.